شهردار صدرا گفت:از امروز با حکم دادستانی و همکاری نیروی انتظامی، با بنگاه‌های املاکی که اقدام به اجاره خانه‌های موقت و خانه مبله‌ها کنند، برخورد شده و واحد صنفی آن‌ها پلمب می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 15 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:بهزاد پرنیان با بیان اینکه با اجاره خانه‌های موقت و خانه‌های مبله‌ در شهر صدرا برخورد می‌شود، اظهار داشت: روز گذشته یک دلال اجاره خانه‌های مبله و خانه‌های موقت با همکاری کلانتری 28 دستگیر شد.

وی گفت: از امروز با حکم دادستانی و همکاری نیروی انتظامی، با بنگاه‌های املاکی که اقدام به اجاره خانه‌های موقت و خانه مبله‌ها کنند، برخورد شده و واحد صنفی آن‌ها پلمب می‌شود.

شهردار صدرا با اشاره به تعطیلی صنوف این شهر به‌ جز صنوف ضروری، اعلام کرد: از امروز رفت‌و‌آمد به صدرا کنترل می‌شود و اجاره ورود به پلاک غیربومی استان داده نمی‌شود.

پرنیان بابیان اینکه مدرکی دال بر اینکه بیشتر شیوع کرونا در شهرستان شیراز در شهر صدرا بوده است وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این مطلب را باید علوم پزشکی عنوان کند، اقدامات ما در راستای کنترل و مقابله با این بیماری و جلوگیری از شیوع بیشتر آن است.

شهردار صدرا از جمع‌آوری بارفروش‌های سیار در میدان خلیج‌فارس خبر داد و افزود: بازارچه‌های هفتگی تعطیل شده‌اند و علاوه بر بانک‌ها و مکان‌های عمومی، مجتمع‌های پرتردد نیز با کمک ماشین آتش‌نشانی و سم‌پاش‌های کوله‌ای گندزدایی و ضدعفونی شده‌اند.

به گفته وی، برنامه‌های آموزشی، نصب پلاکاردها و ارسال پیامک به شهروندان صدرا از دیگر اقدامات شهرداری در مبارزه با شیوع کروناویروس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار